09 4257 8710 Tatec-SOS LVI- ja sähköpäivystys / Uusimaa

Tilaus- ja peruutusehdot

  1. Hyväksyn Tatec Huollon toimitus- ja veloitusehdot tehdessäni heille toimeksiannon.
  2. Toimeksiannoksi katsotaan työtilaus, tarjouspyyntö ja hintatiedustelu, joka on tehty puhelimitse, sähköpostilla tai verkkosivuilla olevalla työtilauslomakkeella.
  3. Tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes lasku on kokonaisuudessaan maksettu.
  4. Veloitettava työaika alkaa tilatun työn valmistelulla ja materiaalien noutamisella varastosta tai tukusta. Tuntiveloitus tehdään aina kokonaistunteina ja laskutus toteutetaan alkavalta tunnilta yhden henkilön työsuoritteena. Minimiveloitus on kaksi tuntia. Huomioithan, että tilattuun työsuoritteeseen saattaa sisältyä laskutettavaa työtä myös muualla kuin työkohteessa tehtävää työtä, esim. tarvittavien osien noutoa tukusta, tavaroiden keräämistä tai selvitys- ja valmistautumistoimenpiteitä ennen konkreettista asennustyötä. Työ päättyy, kun tilattu työ on suoritettu ja tehty laskutusvalmiiksi.
  5. Työ- ja huoltoautokäyntiveloituksen lisäksi veloitamme asiakkailta seuraavat työsuoritteen aiheuttamat kulut, kun niitä syntyy:
    • Asennustarvikkeet
    • Jätemaksut
    • Pysäköintimaksut
    • Lauttamaksut
    • Päivärahat
    • Majoituskulut
    • Teline- ja nostinvuokrat
    • Erikoistyökaluvuokrat
  6. Veloitettava työaika sisältää mm. seuraavia toimenpiteitä:
    • Asennustyö
    • Matka-aika
    • Työmääräimen täyttö
    • Mittauspöytäkirjan laatiminen
    • Raporttien ja tarkastuspöytäkirjojen laatiminen
    • Selvitystyö
    • Selvitystyö puhelimessa
    • Selvitystyö sähköpostitse
    • Avaimien noudot ja palautukset
    • Tarvittaessa käyttötiedotus kohteessa 
  7. Mahdollisten työ- ja materiaalivirheiden korjaamisesta on sovittava aina ensisijaisesti Tatec Huollon työnjohdon kanssa.
  8. Mahdollisten työ- ja materiaalivirheiden korjaamisesta muille yrityksille aiheutuvia kuluja ei korvata, ellei näistä ole sovittu hyvissä ajoin ennen korvattavaksi vaadittujen korjauksien suorittamista.
  9. Asennustarvikkeilla on valmistajan myöntämä 12 kuukauden takuu.
  10. Varaukset voi tehdä helposti osoitteessa: www.tatec.fi klikkaamalla etusivun Nettitilaus-painiketta ja valitsemalla sieltä haluttu palvelu (putki, sähkö, ilmastointi tai kylmä). Halutun palvelun ajanvarauskalenteri avautuu automaattisesti. Varaa haluttu päivämäärä ko. palvelun kalenterista ja vahvista varauksesi. Saat siitä vielä varausvahvistuksen sähköpostiisi. Ilmoitamme sinulle vielä tarkemman ajankohdan 1–2 arkipäivän sisällä puhelimitse tai sähköpostilla. Varaukset tulee tehdä viimeistään kaksi arkipäivää ennen toivottua päivämäärää.
    Voit tehdä tilauksen myös puhelimitse (puh. 09 4257 8710) arkisin klo 7.00–15.30 aikana. Sama puhelinnumero toimii Tatec-SOS® LVIS-päivystysnumerona kiireellisissä tapauksissa 24/7.
    Tallennettu varaus on aina sitova. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan oikeat yhteystietonsa, kun tekee varauksen. Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle.
  11. Toimeksianto on peruutettava puhelimitse arkisin klo 7.00–15.30 välisenä aikana sekä vähintään yksi vuorokausi ennen sovittua asennuspäivää. Myöhäisestä peruutuksesta tai aiheettomasta käynnistä kohteessa veloitamme kyseisen työn kahden tunnin työveloitusta vastaavan korvauksen sekä aiheettoman käynnin osalta lisäksi huoltoauton kulut voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
  12. Asennustyön minimiveloitus on kaksi tuntia.
  13. Tallennettu varaus sisältää maksuvelvoitteen.

VANTAA

Tatec Oy
Tatec Huolto Oy
Tikkurilantie 10
01380 Vantaa

Vaihde / päivystys:
09 4257 8710 

Sähköpostiosoitteet:
etunimi.sukunimi@tatec.fi